poniedziałek, 22 czerwca 2015

kocham tak samo mocno


kiedy byłam w ciąży wiele razy spotkałam się z krzywymi spojrzeniami. nie przejmowałam się tym zbytnio, i nie zamknęłam się w domu na cztery spusty. wychodziłam do kina, centrum handlowego, na spacery, do szkoły.. ale za każdym razem będąc w miejscy publicznym czułam się jak.. sensacja. 'o ja! patrz! ona jest w ciąży! na pewno nie ma jeszcze 18 lat! na pewno wpadła z kimś na imprezie!' tak. to przecież oczywiste gdy nastolatka jest w ciąży, że chłopak ją zostawił gdy tylko się dowiedział, a ona sama odda dziecko lub zostawi do niańczenia rodzicom. no przecież, to jest logiczne! bo ta dzisiejsza młodzież.. tylko imprezy im w głowach! alkohol i narkotyki. tylko, że ja nigdy nie byłam w klubie na imprezie. nigdy nie brałam narkotyków. miałam i mam tego samego partnera. i dodam jeszcze, że nas nie zostawił! oczywiście znam parę dziewczyn, które idealnie pasują do tego co napisałam wyżej.. ale też znam wiele więcej takich jak ja! to smutne, że wszystkich mierzy się taką samą miarą.. kto powiedział, że młode mamy są tymi złymi? kochamy tak samo mocno.. a czasami nawet mocniej.







ściskam, Marta

3 komentarze:

  1. Niestety ludzie bardzo często mierzą wszystkich jedną miarą.... przykre bo bardzo często pozory mylą. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń